Wymiana paska łańcucha rozrządu, koszt - cena w Warszawie

Zapraszamy do zapoznania sie z oferta

Łańcuch i pasek przenoszący napęd z wału karbowego na wałki rozrządu to element podlegający silnej eksploatacji. Bierze on odpowiedzialność za ruch obrotowy elementu, na który zakłada się pas na wał przeznaczony do sterowania zaworami. Powinno się go wymienić co około od osiemdziesiąt do sto pięćdziesiąt tysięcy kilometrów. Zależy to od wymogów technicznych samochodu. Dokładne dane należy odszukać w Instrukcji samochodu. Wyeksploatowany pasek może pęknąć i trwale uszkodzić silnik. Z tego powodu nigdy nie zaniedbuj serwisu z wymianą paska i łańcucha rozrządu. W naszym warsztacie Serwis - Japońskich przeprowadzamy usługę kompleksowo. Równocześnie z paskiem rozrządu wymieniamy również inne podzespoły układu. Zaliczają się do nich: napinacze, rolki, pompa wody oraz uszczelniacze. Na takiej samej zasadzie jak pasek działa łańcuch rozrządu, a jego przydatność do pracy zależy od przebytych kilometrów i podlega on tak samo jak pasek wymianie. Wymiana łańcucha rozrządu konieczna jest wtedy, gdy gdy elementy łańcucha wytrą się. Poznasz to po zmienieniu się dźwięku dźwięku. Wymiana paska rozrządu jest niestety przez kierowców najczęściej bagatelizowana. Tymczasem, zerwany pasek lub łańcuch zawsze kończy się drogim remontem. Nie zwlekaj z tym i zarezerwuj termin.
Wymiana łańcucha rozrządu Warszawa
Rekomendujemy tylko sprawdzonych dostawców części

Oferujemy klientowi wyłącznie sprawdzone części od wyselekcjonowanych dostawców w Europie, którzy oferują minimum 12 msc. gwarancję na elementy zamienne. FILTRON, OSRAM, NEXUS, BTA, MONROE, BEHR, CARTECHNIC, FORTUNE LINE, FERODO, KNECHT, SKF, KOLBENSCHMIDT, LEMFOERDER