WYMIANA OPON I KÓŁ, CENNIK W WARSZAWIE

Wymiana opon i kół na felgach stalowych i aluminiowych

WYMIANA OPON I KÓŁ NA FELGACH STALOWYCH I ALUMINIOWYCH

Tak wygląda proces wymiany opon w warsztacie Serwis Japońskich:
  • Postawienie samochodu na podnośniku.
  • Włączenie hamulca podstawowego, ręcznego. Poprosimy klienta o informacje na temat czujników ciśnienia, ustawiamy pojazd w tryb wymiany kół.
  • Lokalizacja przygotowanych przez producenta miejsc aby zgodnie z sztuką podnieść pojazd.
  • Elementem pomiędzy autem i podnośnikiem powinna być elastyczna guma o dużej powierzchni stykowej.
  • Dokładne sprawdzenie stanu głów śrub oraz nakrętek w kołach.
  • Biorąc pod uwagę park maszyn, jakim dysponuje serwis mechaniczny (ręcznie lub automatycznie) poluźnić śruby (w miarę możliwości felgi aluminiowe poluźniamy ręcznie).
  • Odkręcając alufelgi serwis Serwis Japońskich stosuje przystosowane nasadki do alufelg.
  • Podczas demontażu koła trzeba zwrócić uwagę czy na feldze lub piaście jest pierścień centrujący. Następnie chowamy do pudełka pierścień, klucz, śruby, nakrętki.
  • Odkręcić nakrętkę zaworu, spuścić powietrze opony.
  • Podczas demontażu opony z felgi pamiętamy o czujniku ciśnienia. Zgodnie z wskazówkami producenta opon Serwis Japońskich sugeruje swoim klientom wymianę części gumowej wentyla.
  • Serwisant ocenia stan techniczny opon oraz wentyla gumowego w feldze jednocześnie sprawdzając datę produkcji opony.
  • Wyszlifowanie otworu piasty i rantu alufelgi.Nałożenie pasty monterskiej na stopkę opony.
  • Wymiana wentyla.
  • Montaż i pompowanie opony.
  • Przygotowanie felgi do wyważenia polega na usunięciu wszystkich ciężarków, oczyszczeniu z zanieczyszczeń takich jak błoto, kamienie, itp.
  • Wyważanie koła i optymalizacja czynność polegająca na maksymalnym niwelowaniu wagi ciężarków na kole.
  • oczyszczenie piasty, kontrola stanu hamulców, smarowanie pasty, montaż pierścienia centrującego, smarowanie śrub oraz nakrętek.
  • Montaż koła i dokręcenie na krzyż śrub oraz nakrętek, mechanik poprawia dokręcenie kluczem dynamometrycznym.
  • Regulacja ciśnienia, opisanie i przekazanie opon, wydanie klucza zabezpieczającego, usunięcie podpór, wyprowadzenie samochodu na parking Serwis Japońskich.
  • Wyregulować ciśnienie do zalecanego przez producenta.
  • Włożyć opony zdemontowane do pojazdu klienta lub oznaczyć opony i przygotować do przekazania na przechowanie, wydać klucz zabezpieczający.
  • Usunięcie podpór i wyprowadzenie pojazdu na parking
Wymiana opon Warszawa

Rekomendujemy tylko sprawdzonych dostawców części

Oferujemy klientowi wyłącznie dobrej jakości części zamienne od najlepszych dostawców w Europie, którzy zapewniają minimum 12 miesięcy gwarancję na elementy zamienne. BARUM, BRIDGESTONE, ZF, BOSAL, DAYTON, BERU, KORMORAN, VREDESTEIN, PIERBURG, TEXTAR, MONROE, MOTUL, GOODYEAR